top of page

Η αλήθεια είναι πως προσπαθήσαμε να πάμε Κωνσταντινούπολη !!! Μας έδωσαν μια πολύ καλή και οικονομική προσφορά και το παλέψαμε. Όμως η κρίση δεν ήταν δυνατόν να αφήσει απ’ έξω τα πορτοφόλια των γονιών των μαθητών μας. Κι έτσι πήγαμε στη Θεσσαλονίκη….

Κι όμως τελικά η εκδρομή αυτή ξεχώρισε για το κέφι και την καλή διάθεση των εκδρομέων, αλλά και από τις λεπτομέρειες του προγράμματος. Ήταν όλα καλά προγραμματισμένα, είχαμε αφήσει τη γκρίνια και τη μιζέρια πίσω μας και… ΦΥΓΑΜΕ!!!!

Μετά από μία σύντομη περιήγηση στην υπέροχη πόλη του Βόλου, φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη που μας μάγεψε με τις ομορφιές της. Η «νύφη του Θερμαϊκού» φορούσε τα καλά της. Ήταν και το ότι με τόσο διάβασμα για τις

Πανελλήνιες τα μάτια μας ήθελαν να δουν κάτι διαφορετικό. Κι όλα μας φαινόταν υπέροχα… Ανεβήκαμε στα κάστρα, είδαμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, ξεναγηθήκαμε στον Άγιο Δημήτριο και ανάψαμε ένα κεράκι να μας βοηθήσει ο Άγιος να έρθουμε του χρόνου στην πόλη σαν φοιτητές…!

Ξεναγηθήκαμε στη Βεργίνα, είδαμε τους τάφους των Μακεδόνων βασιλιάδων και μαγευτήκαμε από το χρυσάφι και όλα τα εξαιρετικά ευρήματα του Ανδρόνικου. Είδαμε τη Νάουσα και τον Άγιο Νικόλαο και ενθουσιαστήκαμε με την Έδεσσα και τους καταρράκτες της. Ξεχωριστή νότα της εκδρομής η ολοήμερη εξόρμηση στο χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν. Το χιονισμένο λευκό τοπίο, η ευκαιρία που είχαν οι μαθητές να επιδοθούν στα χειμερινά σπορ, που ήταν για τους περισσότερους πρωτόγνωρη εμπειρία, και οι καταπληκτικές γεύσεις στην ταβέρνα στο παραδοσιακό χωριό Άγιος Αθανάσιος μας άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Όσο για τη διασκέδαση, ήταν μία «παλέτα» που είχε όλα τα χρώματα. Από ξεφάντωμα σε ρεμπετάδικο στα Λαδάδικα μέχρι τρανταχτά γέλια στη θεατρική παράσταση του Λαζόπουλου «Sorry I am Greek» και από ατέλειωτο χορό σε Club μέχρι υπέροχες βραδιές σε παραστάσεις όπου αξιόλογα μουσικά σχήματα μας ταξίδεψαν με νότες του χθες και του σήμερα. Όλοι μαζί, μαθητές και καθηγητές, μια γλυκιά «οικογενειακή» παρέα χωρίς προβλήματα.

Στην επιστροφή πετάξαμε με τα φτερά της Aegean και, όταν προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ΟΛΟΙ, ο αρχηγός κ. Καραγκούνης και οι συνοδοί κ. Ασλάνης, κ. Κοντόσης, κ. Τσαχάκη, κ. Περακάκη και οι 98 μαθητές, ήμασταν ενθουσιασμένοι από την επιτυχή έκβαση της εκδρομής και είμαστε σίγουροι πως οι μέρες αυτές θα μείνουν πάντα στη μνήμη μας και στην καρδιά μας.